Blogger templates

«Τον δε φόβον ημών ου μη φοβηθώμεν ουδ' ου μη ταραχθώμεν, ότι μεθ' ημών ο Θεός»

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011

«Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ ΙΗΣΟΥΣ»


Ὁ Μεσσίας* εἶναι ἐδῶ καὶ τὸ Ὄνομα αὐτοῦ… Ἰησοῦς
Καμπαλιστής Ραβίνος συγκλονίζει μὲ τὶς τελευταῖες του λέξεις

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ», τεῦχ. 51, ΑΠΡ. -ΙΟΥΝ. 2011 

. Ὁ σεφαραδίτης Γιτζχάκ Καντουρὶ γεννήθηκε στὴν Βαγδάτη τὸ 1895(;) Τὸ 1923 μετοίκησε στὴν γῆ Ἰσραήλ καὶ ἀπέθανε 111 ἐτῶν τὸν Ἰανουάριο 2006. Ὅσοι τὸν γνώριζαν καλά, μαρτυροῦσαν ὅτι εἶχε ἀπομνημονεύσει ὁλόκληρη τὴν ἑβραϊκή Βίβλο.Ἐπίσης εἶχε μυηθεῖ στὴν Καμπάλα. Ἐξαιρετικά δημοφιλής καὶ ἀναγνωρισμένη αὐθεντία ἔδινε διαλέξεις σὲ συναγωγές καὶ ραβινικές Ἀκαδημίες ἐντός καὶ ἐκτός τοῦ Ἰσραήλ. Ἔχει γραφτεῖ μάλιστα πώς πολλοί θρησκευτικοί καὶ πολιτικοί ἡγέτες τοῦ Ἰσραήλ ὅπως οἱ Ραμπίν, Σαρόν, Ντετανιάχου κ.ἄ. πήγαιναν συχνὰ νὰ τὸν συναντήσουν καὶ νὰ τὸν συμβουλευθοῦν. Εἶχε ἀνακηρυχθεῖ δὲ ὡς ἐν ζωῇ Tjaddig (Ἅγιος ἤ Δίκαιος).
.     Τὸ σπουδαιότερο ὅμως γεγονὸς εἶναι ὅτι πρὶν ἐξέλθει τοῦ κόσμου, ἀνακοίνωσε στοὺς γιοὺς καὶ μαθητές του ὅτι εἶδε σὲ ὅραμα καὶ μίλησε μὲ τὸν Μεσσία!
.     Καί ἐρχόμαστε τώρα στό πιό ἐνδιαφέρον σημεῖο τῆς ἱστορίας. Πέντε μῆνες πρίν πεθάνει ὁ Καντουρί (πού διατηροῦσε τὴν ὀξύνοιά του ὥς τὸ τέλος), συμπεριέλαβε τὸ ὄνομα τοῦ Μεσσία, σέ κωδικό μήνυμα πού ἔγραψε ἰδιοχείρως. Τὸ μήνυμα ἔβαλε σέ φάκελο κλειστό καὶ ἔδωσε ἐντολή νὰ ἀνοιχθεῖ αὐτός, ἕνα ἔτος καὶ μία ἡμέρα μετά τὸν θάνατό του
.     Ὅταν τὸν Φεβρουάριο τοῦ 2007 ἀνοίχθηκε ὁ φάκελος… μία ἐκκωφαντική σιγή ἁπλώθηκε… τὸ σημείωμα σχετικά μὲ (τό κωδικοποιημένο) ἀκρωνύμιο τοῦ Μεσσία, ἔγραφε τά ἀρχικά γράμματα τῶν λέξεων τοῦ μηνύματος Καντουρί YHShUA, σχηματίζοντας τὸ ὄνομα Γεχόσουα ἤ Γεσούα. μὲ ἄλλα λόγια, ΙΗΣΟΥΣ! τὸ σόκ γιά τούς αὐτήκοες μάρτυρες ἦταν τεράστιο καὶ κανείς δέν ἔκανε τὸ παραμικρό γιά νὰ τὸ διαψεύσει. Οὔτε κὰν οἱ γιοί καὶ οἱ μαθητές του. Ἀπεναντίας μάλιστα, μαθητές τοῦ Καντουρί στήν ἐπίσημη ἰστοσελίδα του, παραδέχθηκαν τὸ μήνυμά του ὡς αὐθεντικό!!!!
.    Καί ὁ συγγραφέας τοῦ ἄρθρου ὡς ἐπίλογο τῆς συγκλονιστικῆς αὐτῆς ἱστορίας ἐρωτᾶ: Μετά τὸ μούδιασμα τί; τὸ σημαντικό εἶναι ὅτιγιά πρώτη φορά ἕνας ὑπεραιωνόβιος ραβίνος, κορυφαῖος Ἰουδαῖος…, μοιάζει νὰ συνδέει τὸ ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ μὲ τόσο ὁριστικό καὶ ἀμετάκλητο τρόπο, μὲ τὸ πρόσωπο τοῦ ἀναμενομενου ἀπὸ τούς Ἑβραίους Μεσσία!!
.     Καί πιό κάτω ὁ συγγραφέας σχολιάζει: Τίποτα, μά τίποτα δέν ἐντοπίστηκε σέ αὐτή τὴν ἀπολύτως ἀσυνήθιστη ἱστορία ἀπὸ τούς χριστιανούς; καὶ εἶναι νὰ ἀναρωτιέται κανείς: μιά τέτοια δήλωση, τὸ ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ ὡς Μεσσία μὲ μιά τόσο σημαντική μορφὴ γιὰ τοὺς πιστοὺς Ἑβραίους, δὲν σημαίνει ἀπολύτως τίποτα γιὰ κάποιους σημερινοὺς Χριστιανούς;

ΣΗΜ.«ΧΡ.ΒΙΒΛ.»: Μήπως οἱ πλουμιστοί, βολεμένοι, σύγχρονοι «γραμματεῖς» καὶ φαρισαῖοι, φοβοῦνται ὅ,τι φοβήθηκε καὶ ὁ Μέγας Ἱεροεξεταστής τῆς Σεβίλλης, ὅταν ἀνακάλυψε τόν… Χριστὸ νὰ κυκλοφορεῖ, ἁπλός καὶ ἀπέριττος, ἀσκητικός καὶ φιλάνθρωπος, στοὺς δρόμους τῆς ἱσπανικῆς πόλεως;

* Ἡ ἀνωτέρω ἀναδημοσίευση ἀπὸ τὴν «Χ.Β.» εἶναι περίληψη ἄρθρου στό περιοδικό «Ἄβατον», γραμμένο  άπὸ τὸν κ. Διογένη Θεωνᾶ.


http://christianvivliografia.wordpress.com/