Blogger templates

«Τον δε φόβον ημών ου μη φοβηθώμεν ουδ' ου μη ταραχθώμεν, ότι μεθ' ημών ο Θεός»

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Σοί Κύριε..


Εμπιστεύσου αδελφέ μου τον εαυτό σου στην αγκαλιά και τα χέρια του Θεού.Στη Θεία Λειτουργία λέμε στο Θεό δια στόματος του ψάλτη ¨Σοι Κύριε".Όμως πολλοί λίγοι αντιλαμβάνονται τι σημαίνει αυτό.Ναι Κύριε σε σένα αναθέτουμε τους εαυτούς μας.Το κάνουμε ;Οι πολλοί όχι. Όμως αυτό είναι το μυστικό της ειρηνεύσεώς μας.Ναι σε Σένα Κύριε εμπιστεύομαι τα παιδιά μου,που με απασχολεί η πορεία της ζωή τους.Σε Σένα Κύριε εμπιστεύομαι την αρρώστια μου που με έχει επισκεφθεί..Σε Σένα Κύριε εμπιστεύομαι τον αμαρτωλό εαυτό μου.Συ δώσε λύση σε όλα.Συ ρίξε ένα βλέμμα ευσπλαχνίας επί την ταπείνωσίν μου.Αδελφέ μου ,που πονάς και θλίβεσαι ,μην αποκάμεις σε παρακαλώ,σου το λέω για άλλη μία φορά.Στηρίξου στον Θεό ,ζήτα από τον Θεό τη λύση των προβλημάτων σου.Κάνε και εσύ ότι εξαρτάται από το δικό σου χέρι.Διόρθωσε ότι στραβό έχεις κάνει.Οπλίσου με θάρρος και υπομονή.Και θα δεις ότι ο Θεός θα σε βοηθήσει.Έχε θάρρος .Στηρίξου εξ ολοκλήρου στον Θεό.Και θα δεις το θαύμα στη ζωή σου.

(Απόσπασμα από το βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου : Για σένα που πονάς-Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Χρυσοπηγή σε όλα τα Χριστιανικά βιβλιοπωλεία)

http://agios-dimitrios.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου